Jelenlegi hely
Online cégkivonat beszerzés tudnivalók
Egy cégkivonat beszerzése egyszerűbb, mint valaha, köszönhetően az online igénylési lehetőségnek. Nem mindenki veszi azonban igénybe ezt a lehetőséget, mert nincs tisztában a részletekkel. Lássunk néhány tudnivalót az internetes cégkivonat beszerzésről.
Hiteles cégkivonat beszerzés esetén azonnal megkapod a dokumentumot e-mailben, feltéve, hogy bankkártyával fizetsz. A másik lehetőség az átutalás, ott meg kell várni, amíg átmegy az utalás, de manapság már ez sem tart tovább kb. egy óránál. Ha közhiteles cégkivonat igényelsz, azt pár munkanap alatt kiszállítják.
Az online rendelt cégkivonat 30 napig érvényes, de szerencsére az ügyintézés nagyon gyors, így, ha az utolsó pillanatra hagyod a beszerzést, akkor sincs minden veszve.
A fizetést ugyanúgy el lehet számolni, mint minden más céges vásárlást, ugyanis számlát adnak a befizetésről. A számlát elektronikus úton küldik a fizetést követően.
Hogy pontosan melyik típusú cégkivonatra van szükséged, azt a felhasználás helye, a másik fél fogja meghatározni. Ha nem vagy benne biztos, közhiteles cégkivonatot igényelj, az a legmagasabb hitelesítési szint.
Az elektronikus ügyintézéseknek köszönhetően egyre többen elfogadják az e-hiteles cégkivonatot. Ez egy különleges, es3 formátumot jelent, és megnyitásához az e-Szignó nevű programra lesz szükséged.
Az igénylési folyamattól sem kell megijedni, teljesen úgy működik, mint egy átlagos online vásárlás. Annyi, hogy a termékek böngészése helyett a céget kell megkeresni, amelyről a cégkivonatot szeretnéd igényelni, valamint a dokumentum típusát kell kiválasztani, amire szükséged van.